Jesu li promjene u Air Serbiji napredak ili nazadovanje 1 dio
Jula, osnovana Air Yugoslavia (YUGAIR) JAT-ov pogon za carter vazdušni saobracaj kao samostalna jedinica sa sopstvenim finansiranjem i organima upravljanja. Pored organizovanja carter letova u Evropi Air YU uspostavlja, po prvi put, i carter letove iz SAD i Kanade. Decembra, tehnicka direkcija JAT-a dobila je sertifikat Federal Aviation Administration kojim su spremnost i rad tehnicke direkcije ocenjeni najvišim ocenama. Ovim dokumentom dobija se pravo popravke i revizije na svim vazduhoplovima proizvedenim u SAD, cime je znatno proširen plasman JAT-ovih tehnickih usluga. 1379 izvršeno spajanje preduzeca za civilni vazdušni saobracaj JAT i preduzeca za opravku vazduhoplovnog materijala „Aeroremont“ u jedno preduzece.
Februara, leteca Galerija – prva aukcija slika nad Atlantikom u JAT-vom DC-10 YU-AMA na redovnoj liniji Beograd – Zagreb – Njujork. To je prva aukcija priredjena u avionu u istoriji vazdušnog saobracaja. Aprila, otvorena linija Beograd – Peking.
PREVOZ UMRLIH
OK, i sada je stvarno dosta ovog nepotrebnog prepucavanja, te ponavljanja argumenata u beskraj. Zato što je već odavno shvaćen vaš argument, JAT možda nije bio launch customer, iako tako navode izvori, nego je možda bio 2. Ili čak 3.
Post-pandemic planning: 30 of the most stunning beaches in Europe – Evening Standard
Post-pandemic planning: 30 of the most stunning beaches in Europe.
Posted: Thu, 16 Apr 2020 07:00:00 GMT [source]
Aviokompanija u Evropi i 31. U svetu po broju prevezenih putnika? A usput baci oko na JAT istoriju koju sam dole postovao.
Preuzima li Hainan Air Serbiju?
A to znači demotivaciju konkurencije. Januara, doletela šesta Caravella YU-AHG. Na njoj je u JAT-u odmah izvršena modifikacija putnicke kabine radi podgorica tirana taxi http://www.taxi-travel.me/ povecanja broja sedišta sa 86 na 91. Aprila, JAT ponovo uvodi liniju za Bukurešt. Aprila, JAT od Lufthanse kupio još jedan Convair CV-440 YU-ADO.
Ako imate prilike pogledajte kako izgleda strajk radnika u Juznoj Koreji. Prsti od udaraca i tuce izmedju radnika i policije, a sve to verovatno jer radnici ne mogu vise da zive i rade pod sadasnjim uslovima. S obzirom na ovoliku količinu podataka i procena koje dajete, verujem da ćete moći da date još nekoliko. Nedavno sam pročitao da ste naveli da bi Air Serbia trebala razmisliti o promeni svog sistema letenja po talasima pa me interesuje da li mislite da je takav sistem od početka bio dobar ?
Usluga Prevoza Putnika
Nije uvek i nije za svakog samo obala Jadrana ili clanstvo u EU „potencijal“ odredjene zemlje. Code-share sa Hainanom je ekstremno bitan za opstanak ove linije. https://taxi-travel.me/ To sam i napisao u članku o tome. Ekstremno bitan! Hainan ima običaj povlačenja sa linija koje ne donose profit. 35% linija je zatvorio do sada.
Mislim da Er Srbiji treba novi početak 2.0 koji mora da krene od kraja odnosno odgovorom na pitanje kome ćemo na kraju da prodamo kompaniju. Postojeći menadžment je svu https://podgorica.taxi/ energiju trošio na frizure stjuardesa i, kao što si napisao, tržište se znatno promenilo za 4 godine. Er Srbija trenutno vredi isto koliko je vredeo Jat – 0 EUR.
Leave a Reply